Микола Рогинець

"beTrue Media", CEO

Микола Рогинець

"beTrue Media", CEO
facebook-icon

Биография

CEO агентства YouTube-маркетингу «beTrue Media».

Експерт у сфері нових медіа, відео- та інфлюенсер-маркетингу. Має багаторічний досвід управління маркетингом і продажами в сфері інформаційних технологій.

Брав участь в запуску мультиканальної YouTube-мережі AIR — однієї з перших в російськомовному інтернеті.

З 2014 року — сертифікований YouTube-фахівець з програмами Audience Growth і Digital Rights. Викладав в Академії відеоблогінгу AIR Academy, лектор маркетингових шкіл і заходів.

Автор YouTube-каналу «Хай дивляться», Telegram-каналу «Мудрість Раджа». Зона професійних інтересів охоплює new media в цілому і online video зокрема:

  • професійне створення контенту;
  • стратегія розвитку + практика просування особистих і бізнес-каналів на YouTube;
  • технологічні рішення в new media.

Спікер консультує з даного питання на шпальтах великих мережевих видань («Forbes Україна», AIN.UA).