Биография
Тетяна знає все про маркетинг та як успішно об’єднати бренди і інфлюенсерів. Реалізувала проекти з Nestle, EVA, MasterCard, Intertop, MCDonald’s, Comfy и др.
Зараз займає позицію керівника стратегічного агентства інфлюенсер-маркетингу AIR Brands глобальної екосистеми AIR Media-Tech.
Agency of Internet Rights (AIR) була заснована в у 2010 році Сергієм Бєлоусовим та Степаном Михайловим з метою дистрибуції відеоконтенту на власній платформі. Згодом у 2011 році AIR отримала статус сертифікованого партнера YouTube і трансформувалася у мультиканальну мережу. Це міжнародна компанія з офісами у Східній Європі та представництвами у Канаді і Великобританії та третя у світі за обсягами переглядів відео глобальний партнер YouTube.